Veelgestelde vragen - FAQ
Bestellen
Bestellen via onze website
Het is op onze website mogelijk om zowel met als zonder account te bestellen. Met account heeft u de mogelijkheid om snel online te bestellen en uw bestelhistorie op te vragen. Zonder account heeft u deze mogelijkheid niet. In beide gevallen wordt u via de e-mail op de hoogte gehouden van statusupdates.Bestellen per telefoon
Bestellen per telefoon is mogelijk door contact op te nemen op 0320-219170. Wij ontvangen dan graag de volgende gegevens:- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Gewenste producten en aantallen
Wij maken dan een factuur voor u op die u kunt overmaken. De levertijd gaat in na ontvangst van deze betaling. Onze voorkeur gaat uit naar bestellen via de webshop. Wij ontvangen dan gelijk uw gegevens en zien direct of de bestelling veilig via IDeal is betaald. Dit scheelt vaak weer een dag in de levertijd.
Bestellen per email
Bestellen per email is mogelijk. Dit doet u op dezelfde manier als bestellen per telefoon.De status van mijn bestelling
Indien u heeft besteld met account kunt u op de website de statusupdates volgen. Voor bestellen met en zonder account geldt dat wij u per email op de hoogte houden van de status van uw bestelling.Annuleren van een bestelling
Dit is mogelijk indien de bestelling nog niet bekend is bij onze leverancier. Normaal gesproken is dit binnen 24 uur na bestelling. Indien een bestelling is ingepland voor levering is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren.Bezorgen, Afhalen en Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Boven de 2.000 kg bedragen de vrachtkosten € 114,95. Voor een bestelling onder de 2.000 kg worden er extra kosten gerekend door onze leverancier. Deze berekenen wij door aan onze klanten en worden na bestelling aan u door gegeven. U kunt deze kosten ook voor bestellen bij ons opvragen.Hoe lang is de levertijd na het bestellen en het voldoen van de betaling?
Onze levertijd bedraagt maximaal 5 werkdagen, indien deze voorradig zijn bij de fabrikant.Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Doordat wij rechtstreeks vanaf fabriek leveren zijn wij afhankelijk van hun planning. Het is daarom niet mogelijk om een vaste leverdag af te spreken. Wel is het mogelijk om een uiterlijk dag of een bepaalde leverweek af te spreken. Eventuele voorkeuren kunt u doorgeven en daar wordt door de leverancier zo veel als mogelijk is rekening mee gehouden.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u tijdens het bestellen niets aangeeft wordt uw bestelling binnen 6 werkdagen bij u geleverd. Deze levertijd gaat in na ontvangst van de betaling. Mocht u uw bestelling later wensen te ontvangen dan onze levertijd dient u dit tijdig aan te geven. Wij hebben elke dag contact met de planning van de leverancier en zodra de excte leverdag bekend is krijgt u per e-mail bericht. Dit is over het algemeen 1-2 dagen voor de levering zelf.Worden de tegels op pallet geleverd?
Alle siertegels en bestrating wordt door Kijlstra als klempakket geleverd. Hier zit dus geen pallet onder.Waar word gelost en hoe groot is de vrachtwagen waar mijn bestelling door wordt geleverd?
U moet rekening houden met een vrachtwagen van ca. 16 meter. Deze vrachtwagen lost de bestelling vanaf een goed bereidbare weg. Lossen gebeurt altijd ter beoordeling van de chauffeur. Indien de chauffeur om welke reden dan ook niet kan lossen op de gewenste plek zal uw bestelling zo dichtbij als mogelijk is worden gelost.Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Tijdens het bestellen kunt u een ander afleveradres aangeven dan het factuuradres. Dit kunt u aangeven op de website of bij bestellen via mail of telefoon.Waar kan ik artikelen afhalen en moet ik deze van te voren bestellen?
Bestellingen kunnen bij onze opslag in Lelystad worden opgehaald. Doordat wij niet alle producten op voorraad hebben dient u de bestelling vooraf kenbaar te maken.Is het mogelijk om artikelen te retourneren?
Binnen 14 dagen kunt u zonder opgave van reden uw bestelling retourneren. U dient zelf voor het transport van de retourvracht te zorgen.Betalen en Geldzaken
Op welke manier kan ik betalen?
- Indien u een bestelling wilt laten leveren en via de website besteld kunt u veilig betalen via IDEAL.- Indien u een bestelling wilt ophalen en via de website besteld kunt u veilig betalen via IDEAL of kiezen voor afrekenen tijdens ophalen, dit kan zowel per pin als contant.
- Indien u een bestelling telefonisch of per e-mail plaatst ontvangt u van ons een factuur die u door middel van een overboeking kunt voldoen.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Indien u via IDEAL betaald zien wij direct dat een betaling is verwerkt. Betaling via een overboeking kan tot ca. 2 dagen duren.Hoe werkt betalen via IDEAL?
Na het plaatsen van uw bestelling en het invullen van uw gegevens kiest u voor afrekenen via IDEAL. Er verschijnt dan een nieuw scherm waarbij u de keuze voor uw bank moet maken. Daarna opent er een nieuwe pagina van uw bank. Volg de aangegeven stappen om de betaling te voltooien.Kan ik achteraf betalen?
Betaling achteraf behoort niet tot de mogelijkheden. Doordat wij onze scherpste prijzen op internet hanteren is het niet mogelijk om op rekening te leveren.Kan ik afrekenen bij de chauffeur?
Afrekenen bij de chauffeur behoort niet tot de mogelijkheden. Onze bestellingen worden rechtstreeks door de fabriek geleverd. De chauffeur die bij u komt lossen is dan ook geen onderdeel van ons bedrijf en zij hebben geen pinapparaat of contant geld bij zich.Afrekenen bij de chauffeur is niet mogelijk omdat onze bestellingen door vrachtwagens van de fabrikant of een transporteur worden afgeleverd. Deze chauffeurs hebben geen pin en kunnen geen contant geld aannemen.